آیت اللہ صافی گلپائیگانی نے امریکی ریاست کی اسمبلی ممبر محترمہ ایلہان کے نام اپنا تقدیر نامہ ارسال کرتے ہوئے کہا ہے کہ آپ نے جو اپنے عہدہ کی حلف برداری کے موقع پر قرآن کریم کا احترام باقی رکھا اور خدا کی اس آخری کتاب پر حلف اٹھایا آپ کا یہ اقدام انتہائی سنجیدہ اقدام تھا۔

اہل بیت(ع) نیوز ایجنسی۔ابنا۔ کے مطابق امریکہ کی ریاستی اسمبلی ممبر مسلمان خاتون ’’ایلہان‘‘ کے انتہائی سنجیدہ اقدام جو انہوں نے اپنے عہدہ کی حلف برداری کے موقع پر انجیل کے بجائے قرآن مجید پر حلف اٹھایا کو سراہتے ہوئے عالم تشیع کے مرجع تقلید آیت اللہ العظمیٰ صافی گپلائیگانی نے ان کی قدردانی کی۔

آیت اللہ صافی گلپائیگانی نے امریکی ریاست کی اسمبلی ممبر محترمہ ایلہان کے نام اپنا سپاس نامہ ارسال کرتے ہوئے کہا ہے کہ آپ نے جو اپنے عہدہ کی حلف برداری کے موقع پر قرآن کریم کا احترام باقی رکھا اور خدا کی اس آخری کتاب پر حلف اٹھایا آپ کا یہ اقدام انتہائی سنجیدہ اقدام تھا۔

انہوں نے اپنے پیغام میں مزید کہا کہ قرآن کریم کا احترام، آپ کے شعور کی بالیدگی کی علامت ہے تمام مسلمانوں کے لیے باعث افتخار ہو گا کہ آپ دنیا والوں کے لیے یہ بیان کریں کہ قرآن کریم کی تعلیمات کے سائے میں ہی انسان حقیقی سعادت اور امن و سکون حاصل کر سکتا ہے اور ظلم و استبداد سے دنیا کو پاک کر سکتا ہے۔ امید ہے کہ قرآن کریم کی ہدایت کا نور تمام عاشقان قرآن کے دلوں میں روشن ہو اور سب اس کے سائے میں سعادت اور خوشبختی کے کمال کو پا سکیں۔

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
0 Characters
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه