آیت اللہ العظمیٰ صافی گلپائیگانی نے ایک بیانیہ جاری کر کے مومنین کو اس بات کی ترغیب دلائی ہے کہ وہ افطاری کے مراسم کو سادہ اور کم خرچ برپا کریں۔
انہوں نے اپنے بیان میں روزے کے فواید کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا کہ روزے کا ایک فائدہ یہ ہے کہ اس سے انسان کو فقیر طبقے کی بھوک کا احساس ہوتا ہے۔


انہوں نے امام حسن عسکری علیہ السلام سے مروی ایک حدیث کی طرف اشارہ کرتے ہوئے کہا ہے کہ امام کی حدیث اس بات پر دالت کرتی ہے کہ روزے کا ایک مقصد یہ ہےکہ مالدار فقیر کی بھوک کا احساس کرے اور اس پر رحم کھائے۔
انہوں نے کہا کہ اسلام روزہ داروں کو فقیروں اور ناداروں کی مدد کرنے کی ترغیب دلاتا ہے اور افطاری کرانا بھی فقیروں اور ناداروں کی مدد کرنے کا ایک مصداق ہے۔ پیغمبر اسلام(ص) کی حدیث میں آیا ہے کہ: جو شخص روزہ دار مومن کو افطار کرائے گا تو خداوند عالم کے نزدیک ایک غلام آزاد کرنے کا ثواب پائے گا اور اس کے گزشتہ تمام گناہ معاف ہو جائیں گے۔
انہوں نے مزید کہا کہ اس عظیم ثواب کو حاصل کے لیے اس بات کا خیال رکھنا ضروری ہے کہ کبھی ہمادی افطاری کی محفلوں میں ایسے کام نہ ہونے پائیں جو اس ثواب کو کم کر دیتے ہیں جیسے بیہودہ قسم کا خرچ اور اسراف، افطاری کی محفلوں میں غیبت اور ناجائز مزاح وغیرہ۔
انہوں نے تاکید کی کہ وہ مومنین جو مالی استطاعت رکھتے ہیں عمومی جگہوں جیسے مساجد وغیرہ میں سادہ اور کم خرچ افطاری کے مراسم برپا کریں اور ان میں محتاج اور فقیر افراد کو دعوت دیں تاکہ دنیا جان لے کہ اسلام محبت اور مہربانی کا دین ہے۔

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
0 Characters
Attachments (0 / 3)
Share Your Location

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  Etaa

طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه