آیت اللہ نوری ہمدانی نے آٹھ شوال جنت البقیع کے انہدام کی برسی کے موقع پر وہابیوں کے اس ناجائز اقدام کی مذمت کرتے ہوئے وہابیوں کو منطقی طور پر مناظرے کی دعوت دی ہے۔
آیت اللہ نوری ہمدانی کے پیغام میں آیا ہے کہ آٹھ شوال کا دن بیدار ضمیر مسلمانوں اور اہل بیت(ع) کے چاہنے والوں کے غم کو تازہ کر دیتا ہے۔


انہوں نے اپنے پیغام میں مزید کہا ہے کہ یہ اقدام اس ناجائز فرقے کے ہاتھوں انجام پایا ہے جو قرآن اور سنت کے برخلاف قبروں پر مقبرے تعمیر کرنے اور ان کی زیارت کرنے کو شرک سمجھتے ہیں۔
انہوں نے اس فرقے کو اسلام کے نام پر دھبہ قرار دیتے ہوئے کہا کہ ہم کئی بار اعلان کر چکے ہیں کہ منطقی طریقے سے تمام مسائل پر فرقہ وھابیت سے مناظرہ کرنے کے لیے تیار ہیں اور وہابیوں کی کتابوں سے انہیں جواب دیں گے۔ لیکن یہ فرقہ کبھی بھی حاضر نہیں ہوتا بلکہ ہمیشہ تشدد پسندانہ کاروائیوں کے ذریعے اسلام کو بدنام کر رہا ہے اور وحشیانہ طریقے سے مسلمانوں کا خون بہانے میں مصروف ہے۔
آیت اللہ العظمیٰ نوری ہمدانی کے پیغمام میں مزید آیا ہے کہ فرقہ وہابیت کے ہاتھوں تباہ ہونے والے تمام اسلامی مقدسات کی شدید مذمت کرتے ہیں اور تمام مسلمانوں کو ان مسائل کے حل کے لیے اتحاد و اتفاق کی دعوت دیتے ہیں۔

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
0 Characters
Attachments (0 / 3)
Share Your Location

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  Etaa

طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه