حضرت آیت الله جوادی آملی نے ھفتہ وار اخلاقی نشست میں جو اس ھفتہ ادارہ مواصلات تہران کے اہلکاروں کی شرکت میں منعقد ہوئی کہا: ملک کی ترقی میں اپنی تمام توانائیوں کو بروکار لائیں ۔



حضرت آیت الله جوادی آملی نے کہا: نماز دین کا ستون ہے کیوں کہ اس میں اصول دین کو بھی مورد توجہ قرار دیا گیا ہے اور فروع دین کو بھی ، انسان نماز میں موجود اسرار کے ذریعہ ان حقائق تک پہونچ سکتا ہے جو کسی بھی کتاب و تفسیر میں تحریر نہیں ہیں ۔
انہوں نے کہا: نماز کے بعد نظام اسلامی کی حفاظت بھی ضروری ہے کیوں کہ اعتقادات اور اخلاقیات تک پہونچنے کے لئے ہم ان عقائد و نظریات کو جامعہ عمل پہنانے کے نیاز مند ہیں اور اس کے لئے اسلامی نظام کی احتیاج ہے ۔
قران کریم کے اس معروف استاد نے مزید کہا: اگر کسی سرزمین میں دین ہو مگر لوگ نہ ہوں یا لوگ ہوں اور دین نہ ہو تو اسلامی ائین کے مطابق حکومت تشکیل نہیں پاسکتی ، ہم آج ملک کی ترقی اور کامیابی کے لئے تمام وسائل سے استفادہ کریں کیوں کہ ایران میں تربیت یافتہ اور تعلیم یافتہ جوانوں اور دانشوروں کی کمی نہیں ہے ۔
انہوں نے تاکید کی: ملک میں ترقی کی راہیں ہموار ہیں لھذا حکمراں، تمام میدانوں میں مغربی پابندیوں کو پیچھے چھوڑتے ہوئے ملک کی ترقی میں کوشاں رہیں ۔

Comments (0)

There are no comments posted here yet

Leave your comments

Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
0 Characters
Attachments (0 / 3)
Share Your Location

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  Etaa

طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه