حدیث ائمہ اثنا عشر خلیفہ رسول خدا صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے منقول ایک حدیث ہے جس میں آپ ؐ نے اپنے بعد کے خلفاء کی تعداد کو بارہ معین کیا ہے جو سب کے سب قریش سے ہوں گے۔ یہ حدیث مختلف صورتوں سے نقل ہوئی ہے اور اہل سنت کے علماء نزدیک بھی یہ حدیث، صحیح احادیث میں سے ہے۔

انسان اپنے خالق کا ایک منفرد شہکار ہے، اسے اپنی تخلیق کے بعد ایک خاص ہدف تک پہنچنا ہے، جو اپنے ہدف تک پہنچے گا، وہی انسان کامیاب کہلائے گا، اس ہدف تک پہنچنے کا واحد ذریعہ اسلامی تعلیم و تربیت ہے۔

تقلید کیوں ضروری ہے؟
عقلی دلیل
تقلید کا ضروری اور واجب ہونا عقلی اعتبار سے بھی ثابت ہے اور نقلی اعتبار سے بھی۔
جب آپ مریض ہوتے ہیں آپ کی عقل کیا کہتی ہے کہ آپ کس کے پاس رجوع کریں انجینئر کے پاس، بقال کے پاس یا ڈاکٹر کے پاس؟

امام علی علیہ السلام کے سارےباو فا اصحاب آسمان انسانیت اوراسلام کا روشن ستارہ ہے ۔ان ستاروں کی بلندی و روشنی اس سورج سے ہے جس کی شعائیں پورے عالم ہستی کو روشن کئے ہیں۔امام علی علیہ السلام کی فضیلت ہم کماحقہ بیان نہیں کر سکتے صرف دو اشعار پیش خدمت ہے۔


پاکستانی حکمران یہ دعوے کرتے نہیں تھکتے کہ ہم نے ملک میں فسادات پھیلانے والوں کو کمزور کردیا ہے، ہم نے فرقہ واریت کی وبا پر قابو پالیا ہے، ہم پاکستان کو دہشتگردوں کے نجس وجود سے پاک کرکے ہی دم لیں گے، ہم مذہبی جنونیت کو ہوا دینے والے عناصر کو پاکستان میں سر چھپانے کی جگہ نہیں دیں گے اور ہم فرقہ واریت کی آگ جلانے والوں کو عبرتناک سزا دلوانے میں ہرگز دیر نہیں کریں گے وغیرہ وغیرہ۔

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  Etaa

طراحی و پشتیبانی توسط گروه نرم افزاری رسانه