تازہ ترین

بازید وافتتاح آیت الله اعرافی از نمایشگاه فرهنگی مجتمع عالی فقه

به گزارش خبرگزاری روحانیت،آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه صبح امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه توانمندی تشکل های فرهنگی مجتمع عالی فقه، از غرفه جامعه روحانیت بلتستان بازدید کرد.  آیت الله اعرافی از فعالیت های جامعه روحانیت تعریف کرد و گفت: ما شاهد فعالیت های گسترده جامعه روحانیت بلتستان در ایران و پاکستان هستیم […]

شئیر
26 بازدید
مطالب کا کوڈ: 3626

به گزارش خبرگزاری روحانیت،آیت الله اعرافی رئیس جامعه المصطفی العالمیه صبح امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه توانمندی تشکل های فرهنگی مجتمع عالی فقه، از غرفه جامعه روحانیت بلتستان بازدید کرد. 

آیت الله اعرافی از فعالیت های جامعه روحانیت تعریف کرد و گفت: ما شاهد فعالیت های گسترده جامعه روحانیت بلتستان در ایران و پاکستان هستیم از طرف بنده به تک تک اعضای این تشکل سلام برساند.

رئیس جامعه المصطفی بعد از بازدید غرفه های تشکلها در یک مصاحبه گفت: همه ما یک نقطه اتصالی هستیم که معارف الهی را به جهان بگسترانیم، بخش های فرهنگی و نهاد های فرهنگی میتواند این کار را انجام دهد.

وی با تقدیر از فعالیت های انجام شده در زمینه تهیه بسته های آموزشی، فرهنگی، و رسانه ای بر ضرورت ارتقا و گسترش روزافزون آن تاکید کرد و گفت جامعه المصطفی دارای هزاران انجمن فرهنگی وعلمی و هزاران نشریه هستند.

آیت الله اعرافی: نمائشگاه تشکلهای فرهنگی نشان دهنده بلوغ علمی و معرفتی طلاب المصطفی است و نقطه قوت این تشکلها این است که با هزینه کم، کارهای بلندی را دارند انجام می دهند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *