تازہ ترین

سلسلہ بحث مہدویت (2)

سلسلہ بحث مہدویت

غیبت کا فلسفہ(دوسری قسط)

ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﻋﻠﯿﮭﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ کے فرامیں کی روشنی میں ﻓﻠﺴﻔﮧ غیبت:

‏(۲‏)ﺁﭖ ﮐﯽ ﺟﺎﻥ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ:

(سوال: آخر غیبت کیوں؟؟)

غیبت اس لئے تاکہ  ﺍﺋﻤﮧ ﻋﻠﯿﮭﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺁﺧﺮﯼ ﻓﺮﺩ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮨﮯ ﺍﻭر ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺣﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﻋﮩﺪ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﺍ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﺮﮮ۔

شئیر
60 بازدید
مطالب کا کوڈ: 5482

 ﺍﮔﺮﯾﮧ ﻏﯿﺒﺖ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﭘﯿﺶ ﻧﮧ ﺁﺗﺎ ﺗﻮ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﻼﻡ ص ﺍﻭﺭ ﺍﺋﻤﮧ ﻋﻠﯿﮭﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﭘﺸﯿﻦ ﮔﻮﺋﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﮩﺪﯼ ﻋﺞ ﻗﯿﺎﻡ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﻇﻠﻢ ﻭ ﺑﮯ ﺍﻧﺼﺎﻓﯽ ﮐﻮ ﻣﭩﺎ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﺮﮎ ﻭ ﮐﻔﺮ ﻭ ﻧﻔﺎﻕ ﮐﮯ ﻧﻤﻮﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺫﻟﺖ ﺳﮯ ﺧﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﻣﻼ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ، ﺗﻮ ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﮯ ﻃﺎﻏﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﻟﻢ ﺣﮑﻤﺮﺍﻥ ﻃﺒﻘﮧ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺷﮩﯿﺪ ﮐﺮﺩﯾﺘﮯ ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻧﺼﺎﺭ ﻭ ﯾﺎﻭﺭﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻄﻠﻮﺑﮧ ﺗﻌﺪﺍﺩ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻋﻈﯿﻢ ﺗﺒﺪﯾﻠﯽ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺗﯿﺎﺭﯼ ﻧﮧ ﮐﯿﮯ ﮨﻮﺗﮯ .

ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﺋﻤﮧ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﺋﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ .

ﺍﺳﯽ ﻟﺌﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ص ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ:

ﻣﯿﺮﺍ ﺑﯿﭩﺎ ﻣﮩﺪﯼ ﺿﺮﻭﺭ ﻏﺎﺋﺐ ﮨﻮﮔﺎ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﻭﮦ ﮐﯿﻮﮞ ﻏﺎﺋﺐ ﮨﻮﮞ ﮔﮯﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻗﺘﻞ ﮐﮯ ﺧﻮﻑ ﺳﮯ.

 ‏( ﻋﻠﻞ ﺍﻟﺸﺮﺍﯾﻊ، ﺝ 1، ﺹ 284 ، ﺑﺎﺏ 179، ﺡ ;1 ﺑﺤﺎﺭﺍﻻﻧﻮﺍﺭ، ﺝ 52، ﺹ 90، ﺡ .1‏)

(سوال: کیا امام موت سے ڈرتے ھیں؟)

ﯾﮩﺎﮞ ﺍﯾﮏ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ. ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﻮﺕ ﻭ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﮈﺭﺗﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﺭﺍﮦ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺁﺋﻤﮧ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﺎ ﻓﺨﺮ ﮨﮯ.

 ﺍﺻﻞ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﻓﺨﺮ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﻘﺼﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ.

ﻣﻘﺼﺪ ﺻﺮﻑ ﺍﻭﺭ ﺻﺮﻑ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﮐﯽ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﯽ ﺭﺿﺎ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻓﺨﺮ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﺍﺳﮑﯽ ﺭﺿﺎ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮨﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ ﻣﻮﺕ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ.

 ﺍﻣﺎﻡ ﻣﮩﺪﯼ ﻋﺞ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﮯ ﻋﻈﯿﻢ ﺍﻟﮩﯽ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺑﺮﭘﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻇﺎﻟﻤﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﭩﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﺎﻡ ﺯﻧﺪﮦ ﺭﮦ ﮐﺮ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﻟﮭﺬﺍ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺒﺖ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ ﻭﺳﯿﻠﮧ ﮨﮯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﯽ ﺑﻘﺎﺀ ﮐﺎ. ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﻣﻠﺖ ﺍﻭﺭ ﻧﺴﻞ ﺁﺟﺎﺋﮯ ﺟﻮ ﯾﮧ ﮐﮩﮯ ﺍﮮ ﻣﮩﺪﯼ

ﺍﮮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻮﻻ ﮨﻢ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺁﭖ ﮐﯽ ﺩﻭﺭﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﭖ ﻇﮩﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﮨﻢ ﺳﺐ ﺁﭘﮑﯽ ﻧﺼﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﯿﮟ ….

‏(۳)ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﯽ ﺁﺯﻣﺎﺋﺶ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺧﺎﻟﺺ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﻧﺎ:

ﭘﯿﻐﻤﺒﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺑﻌﺜﺖ ﺳﮯ ﻟﯿﮑﺮ ﺍﺏ ﺗﮏ ﺍﯾﮏ ﺳﻨﺖ ﺍﻟﮭﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﻭ ﺍٓﺯﻣﺎﯾﺶ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻟﻨﺎ ﮨﮯ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ: ‏(ﺁﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺹ ۱۷۹‏)

ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺣﺎﻝ ﻣﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﯿﺴﮯ ﺗﻢ ﮨﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﮮ ‏( ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ‏) ﺗﺎﮐﮧ ﻧﺠﺲ ﮐﻮ ﭘﺎﮎ ﺳﮯ ﺟﺪﺍ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ.

 ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﮐﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﺩﯾﻦ ﺳﮯ ﯾﮩﯽ ﺳﻨﺖ ﺟﺎﺭﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﮯ ﮔﯽ ﺣﺘﯽ ﯾﻤﯿﺰ ﺍﻟﺨﺒﯿﺚ ﻣﻦ ﺍﻟﻄﯿﺐ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﺩﻧﯿﺎ ﺳﮯ ﻟﻮ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﻣﺎﺩﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻏﺮﻕ ﮨﻮﮐﺮ ﺁﻟﻮﺩﮦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺧﯿﺮ ﻭ ﺁﺧﺮﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﺒﻘﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﺳﮯ ﺟﺪﺍ ﮐﺮﮮ۔

ﺍﻣﺎﻡ ﻣﮩﺪﯼ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮧ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺟﺎﻧﺜﺎﺭﻭﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻞ ﮐﺮ ﺟﮩﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﮍﯼ ﺑﮍﯼ ﺗﺒﺪﯾﻠﯿﺎﮞ ﻻﻧﯽ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻋﺎﻟﻢ ﮐﻮ ﻇﻠﻢ ﻭ ﺳﺘﻢ ﮐﯽ ﺯﻧﺠﯿﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﺁﺯﺍﺩ ﮐﺮﮐﮯ ﺟﮩﺎﻥ ﻋﺪﻝ ﻭ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﻻﻧﺎ ﮨﮯ.

ﺗﻮ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺟﺎﻧﺜﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺍﺗﻨﯽ ﺑﮍﯼ ﺁﺯﻣﺎﯾﺶ ﻏﯿﺒﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻏﯿﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻭﻇﺎﺋﻒ ﺍﺩﺍ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﮮ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﯽ ﻓﻮﺝ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﻮﮐﺮ ﺍﺗﻨﮯ ﺑﮍﮮ ﺍﻣﻮﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ ﻟﻮﮒ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﻮﮐﺮ ﺁﺋﯿﮟ.

 ﮨﻢ ﺍﮔﺮ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺷﻔﺎﻑ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺳﮯ ﭘﺮﺩﮦ ﺍﭨﮭﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮨﻢ ﺑﮩﺘﺮ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺍﻟﮭﯽ ﺳﻨﺖ ﮐﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﺲ ﭘﺮﺩﮦ ﻧﻮﺭﺍﻧﯽ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ: (ﺍٓﻝ ﻋﻤﺮﺍﻥ ﺁﯾﺖ ۱۴۰، ۱۴۱‏)

ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺗﻮ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﺍﻟﭩﺘﮯ ﭘﻠﭩﺘﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﻮ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﻌﺾ ﮐﻮ ﺷﮩﺪﺍﺀ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻇﺎﻟﻤﯿﻦ ﮐﻮ ﭘﺴﻨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﻮ ﭼﮭﺎﻧﭧ ﮐﺮ ﺍﻟﮓ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﻣﭩﺎ

ﺩﯾﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ۔

(سوال: امام عج کے ھوتے ھوئے مومنیں پر مشکلات کیوں؟)

ﺍﮔﺮﭼﮧ ﮨﺮ ﺩﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ کے ﻟﺌﮯ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﻏﯿﺒﺖ ﮐﺒﺮﯼ ﮐﺎ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﯼ ﺁﺯﻣﺎﺋﺶ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺍ ﭘﻨﮯ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﻋﺸﻖ ﻭ ﺑﺎﺑﺼﯿﺮﺕ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﯼ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﮐﮯ ﺗﺤﻘﻖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺮﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺣﻖ ﻭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻋﺎﺷﻘﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﮬﻤﺖ ﻭ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﮐﺎ ﮐﺎﻡ ﮨﮯ.

 ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ: ‏(ﻋﻨﮑﺒﻮﺕ ﺁﯾﺎﺕ ۱ ﺗﺎ ۳‏)

ﺁﯾﺎ ﻟﻮﮒ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻣﻨﺎ ﻭ ﺻﺪﻗﻨﺎ ﮐﮩﻨﮯ ﺳﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺣﺎﻝ ﭘﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻓﺘﻨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﺯﻣﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ؟ ﮨﺮ ﮔﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺗﻮ ﭘﭽﮭﻠﯽ ﺍﻣﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﺁﺯﻣﺎﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺿﺮﻭﺭ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﻟﮯ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﭻ ﮐﮩﺎ ﺍﻭﺭ ﺿﺮﻭﺭ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﻟﮯ ﮔﺎ ﺟﮭﻮﭨﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ۔

 ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺻﺤﺎﺑﯽ ﺭﺳﻮﻝ ﺟﺎﺑﺮ ﺑﻦ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﮧ ﺍﻧﺼﺎﺭﯼ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ ص ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ: ‏( ﻣﻌﺠﻢ ﺍﻻﺣﺎﺩﯾﺚ ﺍﻻﻣﺎﻡ ﺍﻟﻤﮭﺪﯼ ﺹ ۱۱۳‏)

ﺍﮮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺁﯾﺎ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻗﺎﺋﻢ ‏( ﻣﮩﺪﯼ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ‏) ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻏﯿﺒﺖ ﮨﮯ ؟ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :

 ﮨﺎﮞ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻏﯿﺒﺖ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﺍﺱ ﺩﻭﺭﺍﻧﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﻮ ﺧﺎﻟﺺ ﮐﺮﮮ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﮐﺮﮮ، ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻮﻣﻨﯿﻦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺣﻮﺍﺩﺙ ، ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺍﻭﺭ ﺑﮯ ﻋﺪﺍﻟﺘﯽ ﮐﮯ ﮔﺮﺩﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﻨﺲ ﮐﺮ ﺟﮩﺎﺩ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺁﻟﻮﺩﮦ ﻣﯿﻼﻧﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﻧﻔﺴﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺩﺍﻣﻦ ﮐﻮ ﭼﮭﮍﺍ ﮐﺮ ﭘﺎﮐﯿﺰﮦ ﮨﻮﺗﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﺎﮐﮧ ﺁﺧﺮ ﺍﻟﺰﻣﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﻠﺢ ﺍﻟﮭﯽ ﮐﯽ ﮨﺪﺍﯾﺖ ﺗﻠﮯ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﻇﻠﻤﺖ ﺑﮭﺮﯼ ﺭﺍﮨﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﺍﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﮐﺎ ﭼﺮﺍﻍ ﺑﻨﯿﮟ.

(اللهم عجل لولیک الفرج)

 

تحریر: اخونزاده عارفی

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *