تازہ ترین

رئیس جامعه روحانیت بلتستان به روحانی تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. به گزارش (روحانیت نیوز) در پیامی که از سوی دفتر جامعه روحانیت صادر شد وی ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برای انتخاب مجددش به عنوان رییس‌ جمهور […]

شئیر
24 بازدید
مطالب کا کوڈ: 2256

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضوی رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش (روحانیت نیوز) در پیامی که از سوی دفتر جامعه روحانیت صادر شد وی ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی برای انتخاب مجددش به عنوان رییس‌ جمهور ایران گفت: مردم ایران دکتر روحانی را انتخاب کردند تا کشور را در سایه رهبر معظم انقلاب به سمت تحقق آرمان های امام راحل هدایت نماید.

سید احمد رضوی در ادامه افزود: امید واریم که روابط دو کشور اسلامی ایران و پاکستان  که دارای مشترکات دینی و فرهنگی بسیاری هستند همچون گذشته ادامه داشته باشد.

وی در پایان بیان داشت همان گونه که رهبر فرزانه ی انقلاب فرمودند برنده اصلی این انتخابات ملت شریف ایران است که بااین حضور پرشور حمایت کامل خود را از نظام اسلامی به دنیا نشان دادند.

امید است که ایران اسلامی در سایه تاییدات الهی و توجه هات امام عصر ارواحنا فداه به سوی پیشرفت و کمال بیش از پیش حرکت نماید.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

یہ بھی پڑھنا مت بھولیں

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *